JML-diving

Menu
MENU

Outsourcing handlowy

Ofertę kierujemy wyłącznie do firm, które nie posiadają własnego zespołu sprzedaży lub ograniczony zespół handlowy, jednak chcą bezpośrednio dotrzeć do klienta na terenie Polski i krajów ościennych:

  • firmy produkcyjne lub handlowe budujące nowe rynki zbytu i poszukujące klientów na terenie kraju
  • okresowe wsparcie sprzedaży na czas rekrutacji sprzedawców
  • promocyjne akcje sezonowe

 

Działamy wyłącznie w następujących obszarach:

  • Oferta naszego klienta, któremu świadczymy usługi outsourcingu handlowego, musi być skierowana wyłącznie do klientów biznesowych – nie docieramy do klientów indywidualnych
  • Specjalizujemy się w sprzedażach produktów i rozwiązań inwestycyjnych – nie zajmujemy sprzedażą dóbr szybkozbywalnych (FMCG)
  • Chętnie zajmujemy się produktami niszowymi, gdzie wymagana jest specjalistyczna wiedza

 

W pakiet usługi outsourcingu sprzedaży wchodzi szereg procesów sprzedaży i marketingu:

  • analiza rynku i konkurencji oraz zapotrzebowania na produkt
  • dotarcie do nowych klientów i prezentacja oferty
  • odwiedziny klientów
  • doprowadzenie do sprzedaży
  • raportowania CRM

 

Korzyści z outsourcingu handlowego:

  • brak potrzeby zatrudnienia własnych handlowców lub rozbudowywania działu handlowego
  • brak kosztów związanych z zakupem narzędzi pracy w tym samochodów, komputerów, serwisów, leasingów
  • wykluczenie ryzyka i kosztów zwolnień chorobowych oraz kosztów ZUS